Translate

on line

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Όταν είσαι εν σώματι και πνεύμα

Φίλοι μου στην ζωή μας πρέπει να βλέπουμε σωστά τα πράγματα με διαφάνεια και να τα βλέπουμε  όπως ο Θεός βλέπει τα πράγματα . Μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να τα δουν καθαρά τα πράγματα γιατί απομάκρυθηκαν  από την εκκλησία .Πολλοί άνθρωποι πάνε σε ειδικούς για να πουν το πρόβλημα τους άλλοι μπαίνουν στο διαδίκτυο και βρίσκουν το πρόβλημα που έχουν και νομίζουν ότι λύθηκε και όμως δεν λύνετε έτσι το πρόβλημα , όταν έχεις διαβάσει την Αγία Γραφή και την τηρείς καταγράμμα τότε φίλοι μου θα καταλάβετε ότι έχει λυθεί το πρόβλημα σας και το λέω αυτό γιατί στις μέρες έχει χαθεί η πνευματική κατάσταση του ανθρώπου .Μέσα στην Αγία Γραφή είναι τα λόγια του Θεού για αυτό και είναι και Θεόπνευστη άκουω με λυπεί μου*!!!, μερικούς να λένε πίστευε και μη έρευνα και όμως αυτό φίλοι μου είναι μεγάλο λάθος ο Χριστός είπε ερευνάτε τας γραφάς . Ερχόμαστε φίλοι μου σιγά σιγά στην περίοδο τις Μεγάλης Σαρακοστής  και πολλοί από εμάς ίσως το βλέπουμε σαν διακοπές  το βλέπουμε σαν έθιμο να πάμε στην εκκλησία γιατί πρέπει να δείξουμε  ότι  πάμε στην εκκλησία  και δυστυχώς ορισμένοι  άνθρωποι πάνε στην εκκλησία για να δειχθούν για να κουτσομπολέψουν για να πουν ότι τους έρθει και το χειρότερο από όλα είναι ότι το κάνουν κατά την διάρκεια του μυστηρίου γιατί όμως το κάνουν; Δεν μπορούν να σκεφτούν ότι εκείνη την ώρα τους μιλάει ο Θεός ; O σεβασμός και η ευλάβεια χάνετε φίλοι μου Ένα άλλο συχνό φαινόμενο που βλέπω εκτός από την ενδυμασία και την ομορφιά του προσώπου είναι με την τσίχλα απορώ γιατί δεν παίρνουν και ένα καφέ η και εφημερίδα  . Μην τα ισοπεδώνουμε όλα η εκκλησία δεν είναι κανενός είναι του πιστού ,είναι  εσένα και του Θεού είναι αυτή η ώρα που ο Θεός σου μιλάει άκουσε τον προσεκτικά άκουσε τον με σεβασμό, άκουσε τον, είμαι σίγουρος όταν είσαι εν σώματι και  πνεύμα ο Θεός θα σε καθοδηγήσει να βγεις από ένα πρόβλημα. Τα λόγια του Θεού που θα τα ακούσεις , ίσως λύσεις και το δικό σου πρόβλημα αλλά και των δικών σου ανθρώπων γιατί το άκουσες από το Θεό εν μέσω του πάπα του ψάλτη του ιεροκήρυκα
Γράφει ο Αλέξανδρος Μπαξεβάνης